Om secundaire arbeidsvoorwaarden toe te voegen ga je binnen de module ‘Database’ naar ‘Secundaire arbeidsvoorwaarden’ en vervolgens klik je op ‘Item toevoegen’, zoals op onderstaande afbeelding:
Vervolgens kun je de volgende velden invullen:
Je kunt de voorwaarden koppelen aan een categorie. Hoe je een categorie toevoegt, zie module ‘Database’ > ‘Secundaire arbeidsvoorwaarden categorieën’.
Voer een naam in voor de secundaire arbeidsvoorwaarden. Bijvoorbeeld: reisonkostenvergoeding, pensioenopbouw, etc. Dit is naar eigen idee in te richten.
Je kunt een volgnummer toevoegen, om de volgorde te bepalen, maar dit is niet noodzakelijk. Als je ‘Standaard actief’ aan vinkt, dan wordt deze voorwaarde te alle tijden weergegeven bij iedere vacature.
Nu druk je op toevoegen en vind je de voorwaarde terug in de lijst. Dit komt bijvoorbeeld terug in de module ‘Vacatures’ > ‘Vacature velden invullen/wijzigen’.
Onderstaande afbeelding is een voorbeeld van hoe je dit zou kunnen inrichten met gecategoriseerde voorwaarden.
Vorige: Contact soorten