Naar de hoofdinhoud

Contactpersonen bekijken & acties

Ellis Verstegen avatar
Geschreven door Ellis Verstegen
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Contactpersonen bekijken

Om de gegevens van een contactpersoon te bekijken en/of acties uit te voeren, klik je op het vergrootglaasje aan de rechterkant. Hier vind je alle ingevulde gegevens betreffende de contactpersonen.


Hier worden de volgende acties beschreven:

Contact log

Om de contactlog in te kunnen zien bekijk je de contactpersoon en klik je op de 'contactlog' button. Zie onderstaande afbeelding.

Hierin worden alle acties weergegeven die plaats hebben gevonden met deze contactpersoon, zoals datum, tijd, type actie en de naam van de gebruiker die de actie heeft uitgevoerd.

Vacatures

Om een bestand toe te voegen bekijk je de contactpersoon, scrol je naar beneden en klik je op 'Bestand toevoegen' . Zie onderstaande afbeelding.

Hier zie je een overzicht van vacatures van de desbetreffende opdrachtgever waar de contactpersoon aan gekoppeld staat. Je ziet hier wanneer een vacature is gepubliceerd en wanneer deze weer offline is.

E-mailcommunicatie

Om een overzicht te bekijken, open je de contactpersoon. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je de e-mailcommunicatie ziet. Zie onderstaande afbeelding.

Taak toevoegen

Om een taak toe te voegen, open je de contactpersoon. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je een taak kunt toevoegen. Zie onderstaande afbeelding.

Hierin kun je taken aanmaken die geldt voor deze contactpersoon of opdrachtgever. Deze geeft je een herinnering dat je deze taak moet uitvoeren op een bepaalde datum. Deze datum voer je zelf in.

Een voorbeeld kan zijn dat je deze contactpersoon moet terugbellen. Je kunt ook een taak aanmaken voor een andere gebruiker die deze taak moet uitvoeren. Je kunt hiervoor een notificatie instellen (zie module ‘Gebruikers’), waarbij degene die de taak toegewezen krijgt, automatisch een e-mail toegestuurd krijgt, dat hij/zij deze taak moet uitvoeren.

Memo toevoegen

Om een memo toe te voegen, open je de contactpersoon. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je een memo kunt toevoegen. Zie onderstaande afbeelding.

Een memo is bedoeld als reminder. Deze geeft de datum weer waarop de memo is geplaatst. Daarnaast zie je welke gebruiker de memo geschreven heeft, waaraan je kunt refereren. Ook is er de mogelijkheid om de memo’s te categoriseren, bijvoorbeeld: gebeld, videocall, live gesproken (zie module ‘Database’ > ‘Memo categorieën’).


Was dit een antwoord op uw vraag?