Naar de hoofdinhoud

Opdrachtgever/afdelingen bekijken & acties

Ellis Verstegen avatar
Geschreven door Ellis Verstegen
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Opdrachtgever/afdelingen bekijken

Om de bedrijfsgegevens van een opdrachtgever/afdeling te bekijken en/of acties uit te voeren, klik je op het vergrootglaasje aan de rechterkant. Hier vind je alle ingevulde gegevens betreffende de opdrachtgever/afdeling.


Hier worden de volgende acties beschreven:

Contact log

Om de contactlog in te kunnen zien bekijk je de opdrachtgever/afdeling en klik je op de 'contactlog' button. Zie onderstaande afbeelding.

Hierin worden alle acties weergegeven die plaats hebben gevonden met de opdrachtgever/afdeling, zoals datum, tijd, type actie en de naam van de gebruiker die de actie heeft uitgevoerd.

Bestand toevoegen

Om een bestand toe te voegen bekijk je de opdrachtgever/afdeling, scrol je naar beneden en klik je op 'Bestand toevoegen' . Zie onderstaande afbeelding.

Hier kun je bijvoorbeeld een gespreksverslag of andere documentatie toevoegen.

Vacatures

Om een overzicht te bekijken, open je de opdrachtgever/afdeling. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je het vacatureoverzicht ziet. Zie onderstaande afbeelding.

Hier vind je een overzicht van vacatures van de desbetreffende opdrachtgever/afdeling. Je ziet hier wanneer een vacature is gepubliceerd en wanneer deze weer offline is.

Taak toevoegen

Om een taak toe te voegen, open je de opdrachtgever/afdeling. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je een taak kunt toevoegen. Zie onderstaande afbeelding.

Hierin kun je taken aanmaken die geldt voor deze afdeling of opdrachtgever. Deze geeft je een herinnering dat je deze taak moet uitvoeren op een bepaalde datum. Deze datum voer je zelf in. Een voorbeeld kan zijn dat je deze opdrachtgever/afdeling moet terugbellen. Je kunt ook een taak aanmaken voor een andere gebruiker die deze taak moet uitvoeren. Je kunt hiervoor een notificatie instellen (zie module ‘Gebruikers’), waarbij degene die de taak toegewezen krijgt, automatisch een e-mail toegestuurd krijgt, dat hij/zij deze taak moet uitvoeren.

Memo toevoegen

Om een memo toe te voegen, open je de opdrachtgever/afdeling. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je een memo kunt toevoegen. Zie onderstaande afbeelding.

Een memo is bedoeld als reminder. Deze geeft de datum weer waarop de memo is geplaatst. Daarnaast zie je welke gebruiker de memo geschreven heeft, waaraan je kunt refereren. Ook is er de mogelijkheid om de memo’s te categoriseren, bijvoorbeeld: gebeld, videocall, live gesproken (zie module ‘Database’ > ‘Memo categorieën’.

Contactpersoon toevoegen

Om een contactpersoon toe te voegen, open je de opdrachtgever/afdeling. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je een contactpersoon kunt toevoegen. Zie onderstaande afbeelding.

E-mailcommunicatie

Om een overzicht te bekijken, open je de opdrachtgever/afdeling. Vervolgens scrol je naar beneden tot het punt waar je de e-mailcommunicatie ziet. Zie onderstaande afbeelding.

Hier vind je een overzicht van alle e-mailcommunicatie die met de betreffende opdrachtgever/afdeling heeft plaatsgevonden.


Was dit een antwoord op uw vraag?